Sayfalar

1 Ocak 2014 Çarşamba

Duygusal Sözler




Seni özlemek Acı Çekmekse O Acıyı Severek Çekiyorum, Seni Sevmek Günahsa Hiç Çekinmeden Günaha Giriyorum, Sana tutkun Olmak Ölmekse Al Sana Canımı Veriyorum.
Gülmek için mutlu olmayı bekleme,belkide mutluluk gülüşünde saklıdır.sakın ağlama gelki bir yerlerde senin bir tek gülüşün için yaşayan biri vardır.
Adına şarkılar yazmadım diye resmini yollara çizmedim diye sanmaki sevgilim seni sevmedim.
Sensizliği dinlemek sessizliği dinlemekten zor ama en zoru sensizliğin sessizliğini dinlemek.
Düşünki ben yağmur damlasıyım yere düştümmü dağılırım, düşünki ben bir kar tanesiyim güneşi gördümmü eririm düşünki sen benimsin gittinmi ölürüm.
Bir yağmur damlası SENİ SEVİYORUM anlamını taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğmi sorsaydın inanki bitanem hergün yağmur yağardı. Madem yaşamak güzel ben niçin aglıyorum seni sevmek suç ise cezamı çekiyorum.
Saçının bir teline dünyalar feda olsun, kalbin hep benimle dolu olsun.
Bu Nasıl Bir duygu bilemiyorum; Kimseye Ayrıldık Diyemiyorum, Adını Kim Sorsa Eziliyorum, Ayrılıp Gittiği O Günden Beri.
Ne zaman sağır ressam kristal bir zemin üzerine düşen yağmur damlasının sesini çizerse seni o zaman unutacağım.
Son kibrit çöpüm gibi sakladım seni rüzgarsızdı hava tiryakiydim üstelik yakmadım seni ben yağmur yüklü bir bulutum kime çarpsam ağlarım.
Son kibrit çöpüm gibi sakladım seni rüzgarsızdı hava tiryakiydim üstelik yakmadım seni ben yağmur yüklü bir bulutum kime çarpsam ağlarım.
Mehtaplar kadar serin, denizler kadar derin, senin en güzel yerin, bana bakan gözlerin.
Cama vuran her damlada bir tek sen varsın ne diyorum biliyormusun her gün yağmur yağsın.
Sen çölde acmış bir çiçek olsaydın, seni kaybetmemek icin ölene dek ağlardım.
Madem yaşamak güzel ben niçin ağlıyorum seni sevmek suç ise cezamı çekiyorum.
Deniz, kumsaldaki kumları; zaman, geçmisteki anıları; siler. Ama hiçbirşey kalbimdeki gerçek sevgini silemez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder