Sayfalar

1 Ocak 2014 Çarşamba

Bob Marley Sözleri




Babam bana dedi ki; bana ettiğini evladından çekersin.Babama dedim ki; babana yapmasaydın benden çekmezdin.
Mutlu mu olmak istiyorsun? Kimseden bir şey bekleme...
Bakmayın insanların "Beni çok sevecek birini arıyorum" demesine. Büyük bir sevgiye maruz kalınca hepsi kaçacak delik arıyor!
Herşey yolunda gitmiyor bazen, ne yaparsan yap olmuyor yinede ! En zoru da; bunlara rağmen gülümsemek zorunda kalmak işte.
Belki de ayrılık, yeterince sevmeyenler için bir sondur. Çünkü, 'bittiğinde gitmek kolay; ama aşk ayrılıkta belli olur'.
Belki de hepimiz hiç düşünmeden kαlbimizin en iyi kısmını vermişizdir. Hemde kαrşılığındα bizi düşünmesi bile zor olαnlαrα.
Düşmanından çok dostundan sakın ! Çünkü dostluk biterse; Sana nasıl zarar verebileceğini en iyi dostun bilir.
Gördüğünü herkes sever, Sen onda kimsenin görmediğini bulacaksın. Eğer gerçek aşk istiyorsan; ten'e değil, kalbe dokunacaksın.
Kendi kendime konuştuğum kadar, Kimseyle konuşmuyorum. Sebep delilik değil, Sadece bilirim ki insanı sadece en iyi kendi dinler.
Sevgilin olabilecek birçok insan olabilir; Fakat sevdiğin olabilecek insan bir tanedir.
Artık hep hayal ettiğimiz yeni bir başlangıcı değil; Hiç düşünmediğimiz mutlu bir sonu istemeliyiz.
Gerçek şu ki; herkes seni incitecek. yapman gereken tek şey; 'acı çekmeye değer birini bulmak.
Aslında kadın su gibi bulunduğu kaba uyar. Kadınlardan şikayetçi olan erkek, hatayı kendi kalıbında aramalıdır .
Sadece çocukken güler insan, diğerleri gülmek değildir. Çünkü insan büyüdükçe komikliklere değil, acılara gülmeyi öğrenir...
Eğer sevmediğin kişilerin yüzüne bakmak zorundaysan ve istesende kaçamıyorsan; Gülümseyerek ağlamayı öğreniyorsun demektir.
Dünyanın en güzel ritmi, Onun : senin için çarpan kalbidir.
Baktın hayatın tadını çıkaramıyorsun; Tadını kaçıranı, hayatından çıkar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder