Sayfalar

1 Ocak 2014 Çarşamba

Özlü Sözler




Ne kadar okursan oku, bilgine, yakışır şekilde davranmıyorsan cahilsin demektir. Sadi Şirazi
Arkandan oynanan oyunları bilmediğini sansınlar, sen çocukların beyin gelişimi için oyuna ihtiyaç duyduklarını bil, sorun olmaz. Bob Dylan
O bensizliği göze aldıysa, ben onsuzluktan bir şey kaybetmem. Nazım Hikmet
Daha iyi olan adamı seçme. Seni daha iyi bir kadın yapacak adamı seç. This Means
Kime sorsam “ben senin mutluluğunu istiyorum” dedi, Ne kastınız vardı mutluluğuma anlamadım gitti. Özdemir Asaf
Heran Birlikte gülüyorsanız mutluluktur, birlikte ağlıyorsanız dostluktur; Ama birlikte susuyorsanız, bu aşktır… Gabriel Garcia Marquez
Hapşurduğumda; çok yaşa, iyi yaşa yerine benimle yaşa deseydi keşke. Bende; sende gör değilde, emrin olur deseydim sessizce. Nazım Hikmet
Pişman değilim yaşadıklarımdan, Öfkem belki de yaşayamadıklarımdan. Nazım Hikmet
Toprak gibi olmalısın! Ezildikçe sertleşmelisin! Seni ezenler sana muhtaç kalmalı! Hayatı sende bulmalı. Can Yücel
Bazen diyorum ki; ne olacak söyle gitsin. Sonra diyorum; söyleyince ne olacak, sus bitsin. Cemal Süreya
Senin için yapraklarını kopardığım papatyalardan özür diledim dün gece. “Haklısınız dedim, ne sevdiği belli, ne sevmediği.” Pablo Neruda
Kimileri vardır aşkın en yücesine layıktır. Kimileri vardır aşkın en yücesini versen de, aşağılıktır. Necip Fazıl Kısakürek
Ölümün olduğu bu dünyada, hiçbir şey çok da ciddi değildir aslında. Franz Kafka
Ateş karşısında bozulmayan altın, altın karşısında bozulmayan kadın, kadın karşısında bozulmayan erkek; kalitelidir. Maksim Gorki
Bana yol vermeyi düşünmeden önce sana verdiğim yolda yürümeyi öğren. Küçük İskender
Para ve insan arasındaki karşılıklı ilişki şöyledir: İnsan paranın sahtesini yapar, para da insanın. Benjamin Franklin
İnsan seviyorsa kaybetmekten korkar. Kıskançlık da bir kaybetme korkusudur; Kıskanmıyorsa eğer, yeterince sevmiyordur. Oğuz Atay
Bazen önemli olmamalı gidecek olan yada gelmeyen. Çünkü bazen, başlaman gerekir her şeye yeniden. Nazım Hikmet
Herkes cennete gitmek ister; ama kimse ölmek istemez. Mystic River
Aslında hayatın en güzel anı; her şeyden vazgeçtiğinde, seni hayata bağlayan birinin olduğunu düşündüğün andır. Honoré de Balzac
Seninle olmanın en güzel yanı ne biliyor musun? Elin elime değmeden avuçlarımı terleten sıcaklığını taa içimde hissetmek. Can Yücel
Bir insana yapılacak en büyük kötülük, ona umut verip sonra hiçbir şey olmamış gibi gitmektir. Friends
Kalbi kırmaya tek bir söz yeter; ama kırılan kalbi tamir etmeye ne bir özür, ne de bir ömür yeter. Charles Bukowski
Dedikodu; nefret edenler tarafından çıkarılır, aptallar tarafından yayılır, gerizekalılar tarafından inanılır. Anonim
İçinde bulunduğum durumu kimseye anlatamam, sen de anlamazsın. Ben bile anlamıyorum ki başkasına nasıl anlatırım! Franz Kafka
Sesini değil, sözünü yükseltmeli insan. Çünkü gökgürültüleri değil, yağmurlardır yaprakları yaşatan. William Shakespeare
u hayatta farklı ol! Değiş, geliş, keşfet, yüksel! Sonunda tek ol! Bob Marley
Öyle bi çık ki karşıma ‘Her baktığımda ilk defa görüyormuşum gibi, az kalsın ölüyormuşum gibi’ hissedeyim seni. Edip Cansever
Dostun üzüntüsüne acı duyabilirsin. Bu kolaydır; ama dostun başarısına sempati duyabilmek, sağlam bir karakter gerektirir. Oscar Wilde
Hayat bazen insanları, birbirleri için ne kadar çok şey ifade ettiklerini anlasınlar diye ayırır. Paulo Coelho
Biraz insan ol diyeceğim ama, seni de zor durumda bırakmak istemiyorum. Donnie Darko
Hani derler ya ben sensiz yaşayamam diye, İşte ben onlardan değilim, Ben sensiz de yaşarım; Ama seninle bir başka yaşarım. Nazım Hikmet
Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez. Albert Camus
Garip değil mi? Yüzüne gülecek kadar dost sandığın kişiler, aslında arkandan konuşacak kadar yüzsüzler. Sigmund Freud
İnsanlar seninle konuşmayı bıraktığında, arkandan konuşmaya başlarlar. Pablo Neruda
İlhan Berk Bazen insanlar da ikiye ayrılır; Yanınızdakiler, aklınızdakiler. Marlynn Longston
Ağzıyla kuş tutsa da sevemediğim insanlar var benim! Bir de canıma okusa bile sevmekten vazgeçemediklerim.
Küçük şeyIere gereğinden çok önem verenIer, eIinden büyük iş geImeyenIerdir. EfIatun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder